imagine-dragons-shots-artwork  

 

 

I’m sorry for everything

我對這一切很抱歉

Oh everything I’ve done

這些都是我自己造成的

 

Am I out of touch

是我在狀況外嗎

Am I out of my place

還是我已經被驅逐了

When I keep saying that I'm looking for an empty space

當我不停的說我正在尋找一片孤寂

Oh I'm wishing you're here

喔 我多希望你還在

But I’m wishing you're gone

但我又希望你已經離開

I can’t have you and I'm only gonna do you wrong

我不能和你在一起 因為我只會對不起你

 

Oh I'm going to mess this up

喔 我搞砸了

Oh this is just my luck

喔 還是這只是運氣

Over and over and over again

事情總是這樣一再發生

 

I’m sorry for everything

這一切我很抱歉

Oh everything I’ve done

這些都是我自己造成的

From the second that I was born

打從我出生的那一刻

It seems I had a loaded gun

就像我帶著一把上膛的槍

And then I shot shot shot a hole through everything I loved

射穿所有我愛的 留下一個個傷害

Oh I shot shot shot shot a hole through every single thing that I loved

喔 射穿我所愛的 留下一個個傷害

 

Am I out of luck

我的好運用完了嗎

Am I waiting to break

還是我正等著破繭而出

When I keep saying that I'm looking for a way to escape

當我一直說著我想要尋找出口

Oh I'm wishing I had what I'd taken for granted

喔 我多希望我早已傭有那理應屬於我的

I can't help you when I'm only gonna do you wrong

我無法為你做什麼 因為我只會對不起你

 

Oh I'm going to mess this up

喔 我搞砸了

Oh this is just my luck

喔 還是這只是運氣

Over and over and over again

事情總是這樣一再發生

 

I’m sorry for everything

這一切我很抱歉

Oh everything I’ve done

這些都是我自己造成的

From the second that I was born

打從我出生的那一刻

It seems I had a loaded gun

就像我帶著一把上膛的槍

And then I shot shot shot a hole through everything I loved

射穿所有我愛的 留下一個個傷害

Oh I shot shot shot shot a hole through every single thing that I loved

喔 射穿我所愛的 留下一個個傷害

 

In the meantime can we let it go

我們可以同時放手

At the roadside that we used to know

就在我們熟悉的路邊

We can let this drift away

我們就讓它隨波逐流

Oh we let this drift away

喔 我們就讓它隨波逐流

At the beside where you used to show

就在我們常出現的岸邊

In the moonlight where we let it go

在月光下 讓我們放手

We can let this drift away

我們就讓它隨波逐流

Oh we let this drift away

喔 我們就讓它隨波逐流

And there's always time to change your mind

總會有改變心意的時候

Oh, there's always time to change your mind

喔 總會有改變心意的時候

Oh, love, can you hear me?

喔 我的愛 你聽的到我嗎

Oh, let it drift away

讓它隨波逐流吧

 

 

 

 

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()