79fb5b5c57fd31bda35f03bd01f88b3b.960x960x1  

 

兩人第一次合作就有如此好的作品真的很讓我驚喜

喜望大家也喜歡!

 

 

 

 

I want you to know that it’s our time

我要知道這是屬於我們的時光
You and me bleed the same light

和我流著同樣的光芒
I want you to know that I’m all yours

我要你知道我全部都是屬於你的         
You and me run the same course
你和我跑在同
的道路上

 


I’m slippin down a chain reaction

我滑落了一場連鎖反應中
And here I go here I go here I go go

而我無法控制自己
And once again I’m yours in fractions
我又是你的一部份

It takes me down pulls me down pulls me down low
這讓我倒下跌落深處

 

 


Honey it’s raining tonight
親愛的 今晚正在下雨

But storms always have an eye have an eye
但暴風的中心總是平靜的

Tell me you’re covered tonight

告訴我今晚不會有事
Or tell me lies tell me lies lies
……

或者對我撒謊吧

 

 


I want you to know that it’s our time

我要你知道這是屬於我們的時光
You and me bleed the same light

你和我流淌著同樣的光芒
I want you to know that I’m all yours
我要你知道我全部都是屬於你的

You and me we’re the same force
你和我都再同一線上

I want you to know that it’s our time

我要你知道這是屬於我們的時光
You and me bleed the same light
你和我流淌著同樣的光芒

I want you to know that I’m all yours

我要你知道我全部都是屬於你的
You and me run the same course
你和我跑在同
的道路上

 

 


I want you to know that it’s our time

我要你知道這是屬於我們的時光

You and me bleed the same light
你和我流淌著同樣的光芒

 


I’m better under your reflection

在你的影響下我變得更好了
But did you know did you know did you know know?

但你真的知道嗎?
That’s anybody else that’s met ya

如果是其他人遇見你
It’s all the same all the same all the same glow

這是相同的會一樣閃耀

 

 


Honey it’s raining tonight

親愛的 今晚正在下雨
But storms always have an eye have an eye

但暴風的中心總是平靜的
Tell me you’re covered tonight

告訴我今晚不會有事
Or tell me lies tell me lies lies

或是對我撒謊

 



I want you to know that it’s our time

我要你知道這是屬於我們的時光
You and me bleed the same light

你和我身上流淌著同樣的光芒
I want you to know that I’m all yours

我要你知道我全部都是屬於你的
You and me we’re the same force

你和我在同一線上
I want you to know that it’s our time

我要你知道這是屬於我們的時光
You and me bleed the same light

我們身上都流淌著同樣的光芒
I want you to know that I’m all yours

我要你知道我全部都是屬於你的
You and me run the same course

你和我跑在同樣的路上

 



You and me run the same course

你和我奔向同樣的未來

 



I want you to know that it’s our time

我要你知道這是屬於我們的時光
You and me bleed the same light

我們身上都流淌著同樣的光芒
I want you to know that I’m all yours

我要你知道我全部都是屬於你的
You and me run the same course

你和我跑在同樣的路上

 

 

 

 

-

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()