adam-lambert-ghost-town-cover  

 

 

 

Died,last night in my dreams

死亡昨晚徘徊在我夢裡

Walking the streets of some old ghost town

走在某些廢墟的街上

I tried to believe in God and James Dean

我試著相信上帝和詹姆斯.狄恩

But Hollywood sold out

但好萊塢已消失無存

Saw all of the saints lock up the gates

看見所有的聖徒深鎖著大門

I could not enter

我不能進去

Walked into the flames called out your name

走進火焰裡呼叫你的名字

But there was no answer

但沒人可以回答我

And now I know my heart is a ghost town

但現在我知道我的內心是一座廢墟

 

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

 

 

Died,last night in my dreams

死亡昨晚徘徊在我夢裡

All the machines had been disconnected

所有的機器都無法使用

Time was thrown at the wind

時間隨風而逝

And all of my friends had been disaffected

我所有的朋友都背叛了我

Now I’m searching for trust in the city of rust

現在我試著相信這座城市的荒廢

A city of vampires

吸血鬼城市

Tonight Elvis is dead and everyone’s spread

今晚每個人都聽說貓王死了

And love is a satire

愛是個諷刺

And now I know my heart is a ghost town

但現在我知道我的內心是一座廢墟

 

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

 

There’s no one left in the world I’m gunslingin

世界上沒有一個人是向左的我被槍擊了

Don’t give a damn if I go down down down

不要給我機會如果我墮落

I got a voice in my head that keeps singing

我只記得有一道聲音徘徊在我腦中一直唱著歌

 

OH~

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

OH~

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

 

My heart is a ghost town

我的內心是一座廢墟

 

 

 

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()