Charlie-Puth-One-Call-Away-2015-1500x1500  

 

 

這首歌真的超深情的!好適合當告白歌唱喔!!

MV也超好看的~

我想真實生活中應該很少會遇到這種人吧!!

 

我覺得CP查理的臉真得很好認耶,不然有些歌手我都會不記得他們的名字,尤其是金髮的女歌手(因為真的很多人是金髮!!

我想大家應該都認識他了吧!

如果不認識的話我們就再來聽一次See You Again吧!

掰掰囉~下次見~~~

 

+=+=+=+=+=+=+=+=+

  

Charlie Puth - One Call Away

 

 

[Chorus]

 

I'm only one call away

我就只要一通電話

I'll be there to save the day

我就會到你身邊

Superman got nothing on me

超人不算什麼

I'm only one call away

我就只要一通電話

 

[Verse 1]

 

Call me, baby, if you need a friend

打給我寶貝 如果你需要陪伴

I just wanna give you love

我只想給你愛

C'mon, c'mon, c'mon

打給我吧

Reaching out to you, so take a chance

冒這個險 試圖接近你

 

[Pre-Chorus]

 

No matter where you go

無論你在哪裡

You know you're not alone

你都不是孤單一人

 

[Chorus]

 

I'm only one call away

我就只要一通電話

I'll be there to save the day

我就會到你身邊

Superman got nothing on me

超人不算什麼

I'm only one call away

我就只要一通電話

 

[Verse 2]

 

Come along with me and don't be scared

和我一起走 不要害怕

I just wanna set you free

我只是想讓你感到沒有拘束

C'mon, c'mon, c'mon

來吧 來吧 來吧

You and me can make it anywhere

你和我不管在哪裡都會很好

For now, we can stay here for a while

但現在 我們可以在這裡待一會兒

Cause you know, I just wanna see you smile

因為 我想要看見你的笑容

 

[Pre-Chorus]

 

No matter where you go

無論妳在哪裡

You know you're not alone

你都不是孤單一人

 

[Chorus]

 

I'm only one call away

我就只要一通電話

I'll be there to save the day

我就會到你身邊

Superman got nothing on me

超人不算什麼

I'm only one call away

我就只要一通電話

 

[Bridge]

 

And when you're weak I'll be strong

當你脆弱 我就會變堅強來保護你

I'm gonna keep holding on

我會一直堅持下去

Now don't you worry, it won't be long

別擔心 我不會讓你等太久

Darling, and when you feel like hope is gone

親愛的 當你感到失望沮喪

Just run into my arms

就到我的懷抱裡吧

 

[Chorus]

 

I'm only one call away

我就只要一通電話

I'll be there to save the day

我就會到你身邊

Superman got nothing on me

超人不算什麼

I'm only one, I'm only one call away

我就 我就在你身邊

I'll be there to save the day

我就會到你身邊

Superman got nothing on me

超人不算什麼

I'm only one call away

我就只要一通電話

 

[Outro]

 

I'm only one call away

我就在你身邊

 

 

 

 

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()