Selena pic 1  

 

最近都忙著讀書啊!累~

這是這幾天聽到的一首mix歌曲裡其中的一首

  

也是席琳娜首入在專輯<甦醒>裡的一首歌

這個mix裡我最喜歡的就是梅蘭妮的pity party (ㄎㄎㄎ~

但當然其他兩首也都很好聽啦

 

 

 

這首歌是在說關於上帝對他來說是很重要的一個支柱

即使祂沒有真實的肉體 而我們也看不見祂

但對席琳娜來說上帝的愛對她來說是已經勝過情侶之間的感情

+=+=+=+=+=+=+=+=+

 

Selena Gomez - Nobody

 


[Verse 1]

 

No heart, no hands, no skin, no touch
沒有心跳 沒有真實的血肉 無法觸碰
Can get me there, nowhere enough
可以帶領我 沒有人可以
To love me like you do, to love me like you do
像你一樣愛我 像你一樣保護我
No kiss, no lips, no feel, no rush
沒有親密 感覺不到 不匆忙
Can you keep me high, I swear no one
使我感到如此純潔 沒有任何人可以
Can love me like you do, can love me like you do, no
可以像你一樣愛我 像你一樣保護我 沒有

 

[Chorus]

 

Nobody's gonna love me like you
沒人可以像你一樣愛我
Nobody, uh
沒有人
Nobody, no uh
從來沒有
Nobody's gonna love me like you do
沒人可以像你一樣保護我
Like you, ooh
像你一樣
Nobody's gonna love me like you
沒人可以像你一樣愛我
Nobody, uh
沒有人
Nobody, no uh
從來沒有
Nobody's ever loved me to the truth
沒有人如此真摯的愛過我
Like you, ooh
像你一樣
Nobody's gonna love me like you, ooh
沒人可以像你一樣保護我
Nobody, nobody ooh
沒有人 沒有人

 

[Verse 2]

 

No oxygen, can barely breathe
沒有氧氣 呼吸困難
My darkest sin, you've raised release
最深重的罪孽 你也赦免了我
And it's all because of you, all because of you
全都是因為你 因為你
I don't know what it is, but you've pulled me in
我不知道是什麼 但你帶領著我
No one compares, could ever begin
沒人比得上 從以前到現在
To love me like you do
沒人可以像你一樣愛我
And I wouldn't want them to
我也不奢望他們
Cause...
因為

 

[Chorus]

 

Nobody's gonna love me like you
沒人可以像你一樣愛我
Nobody, uh
沒有人
Nobody, no uh
從來沒有
Nobody's gonna love me like you do
沒人可以像你一樣保護我
Like you, ooh
像你一樣
Nobody's gonna love me like you
沒人可以像你一樣愛我
Nobody, uh
沒有人
Nobody, no uh
從來沒有
Nobody's ever loved me to the truth
沒有人如此真摯的愛過我
Like you, ooh
像你一樣
Nobody's gonna love me like you, ooh
沒人可以像你一樣保護我
Nobody, nobody ooh
沒有人 沒有人

 

[Bridge]

 

I don't want nothing else
這樣就足夠了
Not when I had the best
我已擁有最好的
I don't want nothing else
我不想要別的
Because you showed me the best
因為你已經給了我最好的

 

[Chorus]

 

Nobody's gonna love me like you
沒人可以像你一樣愛我
Nobody, uh
沒有人
Nobody, no uh
從來沒有
Nobody's gonna love me like you do
沒人可以像你一樣保護我
Like you, ooh
像你一樣
Nobody's gonna love me like you
沒人可以像你一樣愛我
Nobody, uh
沒有人
Nobody, no uh
從來沒有
Nobody's ever loved me to the truth
沒有人如此真摯的愛過我
Like you, ooh
像你一樣
Nobody's gonna love me like you, ooh
沒人可以像你一樣保護我
Nobody, nobody ooh
沒有人 沒有人

 

 

 

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()