close

fiftyshades  

 

格雷終於出第二集囉~

想必大家一定等很久了吧,迫不及待想要衝進電影院去觀看

而這次的原聲帶也很精彩

每首都好好聽喔!

而且歌手都很大咖喔~

最後送上電影預告給大家囉~

 

+=+=+=+=+=+=+=+=+

   

Sia - Helium

 


[Verse 1]

 

I'm trying but i keep falling down
我試圖挽回但早已太遲
I cry out but nothing comes now
我大聲呼喊但全已消失
I'm giving my all
我全依靠自己
And I know peace will come
我相信幸福會到來
I never wanted to need someone
我從不求助任何人

 

[Pre-Chorus]

 

Yeah, I wanted to play tough
是啊 我想要故作堅強
Thought I could do all just on my own
我想要全都依靠我自己
But even Superwoman
但即使是女超人
Sometimes needed Superman's soul
有時也會需要超人的愛

 

[Chorus]

 

Help me out of this hell
從這地獄救出我
Your love lifts me up like helium
你的愛像氣球拉起我
Your love lifts me up when I'm down down down
在我墮落時使我振作
When I've hit the ground
當我跌到谷底
You're all I need
只有你可以救出我

 

[Verse 2]

 

And if you let go
假如你放手
I'll float towards the sun
我將會飄向太陽
I'm stronger 'cause you fill me up
你的愛使我更加堅強
But when the fear comes
當恐懼來襲
And I drift towards the ground
我就會墜落地面
I am lucky that you're around
我很幸運有你在身邊

 

[Pre-Chorus]

 

Yeah, I wanted to play tough
是啊 我想要故作堅強
Thought I could do all just on my own
我想要全都依靠我自己
But even Superwoman
即使是女超人
Sometimes needed Superman's soul
有時也會需要超人的愛

 

[Chorus]

 

Help me out of this hell
從這地獄救出我
Your love lifts me up like helium
你的愛像氣球拉起我
Your love lifts me up when I'm down down down
在我墮落時使我振作
When I've hit the ground
當我跌到谷底
You're all I need
只有你可以救出我
'Cause your love lifts me up like helium
你的愛像氣球一樣拉出我
Your love lifts me up like helium
帶我飛翔

 

[Bridge]

 

You lift me up and I am found
你拉起我     我已明白
You lift me up before I hit the ground
你拉起我     在我跌落谷底前
You lift me up when I'm down down down
你拉起我     在我墮落時
You lift me up before I hit the ground
你拉起我     在我跌落谷底前
You lift me up and I am found
你拉起我     我已明白
You lift me up before I hit the ground
你拉起我     在我跌落谷底前
You lift me up when I'm down down down
你拉起我     在我墮落時
You lift me up before I hit the ground
你拉起我     在我跌落谷底前

 

[Chorus]

 

Your love lifts me up like helium
你的愛像氣球拉起我
Your love lifts me up when I'm down down down
在我墮落時使我振作
When I've hit the ground
當我跌到谷底
You're all I need
只有你可以救出我
'Cause your love lifts me up like helium
你的愛像氣球一樣拉起我
Your love lifts me up like helium
帶我逃離深淵
Your love lifts me up like helium
你的愛像氣球一樣拉起我
Your love lifts me up like helium
帶我逃離深淵

 

 

  

 

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()