fiftyshades  

 

這首歌是網友Ann所推薦我翻譯的

雖然兩位歌手都不是很知名

但功力都蠻不錯的喔,難怪會被選為格雷的原聲帶之一

接下來就請大家好好欣賞吧~

+=+=+=+=+=+=+=+=+

   

JRY - Pray feat. Rooty

 

 


[Verse 1: JRY]

 

I've been playing with my demons
我一直在內心糾結
Making troubles for yourself
為你添麻煩
And these days are far from over
這些日子還長得很
You know I can't help myself
你知道我無法克制我自己
I love coming for you baby
我的愛只為你
And it's killing me inside
你讓我死在這甜蜜裡
I've been dying for you baby
我願為你而死
Almost every single night
每個寂寞難耐的夜晚

 


[Pre-Chorus: JRY]

 

Forget the words I'm saying
忘掉我所說的
I know that I've been cruel
我知道這很傷人
I pray for peace
我求你回來
Tell me why don't you
為什麼你不想呢

 


[Chorus: Rooty]

 

Oh I pray
我祈求
I know that I've been cruel
我知道這很傷人
Oh I pray
我祈求
I know that what I do
我清楚我所做的一切

 


[Verse 2: JRY]

 

I've been losing my religion
我失去我的信仰
Making trouble for myself
為你添麻煩
And these nights are getting longer
夜晚好像變得更長了
You know I just need your help
你知道我只是需要你的幫忙
I keep running for you baby
我一直為你奔波
And it's eating me alive
那是讓我活下去的理由
I'll be dying for you baby
我將會為你而死
'Till you'll bring me back to life
直到你救回我

 


[Pre-Chorus: JRY]

 

Forget the words I'm saying
忘掉我所說的
I know that I've been cruel
我知道這很傷人
I pray for peace
我求你回來
Tell me why don't you
為什麼你不想呢

 

 

[Chorus: Rooty]

 

Oh I pray
我祈求
I know that I've been cruel
我知道這很傷人
Oh I pray
我祈求
I know that what I do
我清楚我所做的一切

 


[Bridge: JRY]

 

I, wanna throw it all away
我想丟棄所有煩惱
For tonight, and the day another day
從今以後 每日每夜
It's just you and me
只有你和我
And I'm on my knees
我跪地祈求
Would you pray for me
你會實現我的願望嗎
Would you pray pray pray pray
你會嗎

 


[Chorus: Rooty]

 

Oh I pray
我祈求
I know that I've been cruel
我知道這很傷人
Oh I pray
我祈求
I know that what I do
我清楚我所做的一切

 

 

 

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()