ea4d7dc6b328c1923a9387afad4eef4e.1000x1000x1  

 

今天為大家帶來的這首歌是由加拿大創作型歌手SHAWN HOOK和歌舞青春的VANESSA HUDGENS所一起合作的歌曲

真得好久都沒看到VANESSA有新作品囉!只有上次看到她和ASHLEY TISDALE的cover而已

真的超喜歡<歌舞青春>那時候得他們啦~還有ZAC,現在根本完全不像原來那哥帥帥的鄰家大男孩啦!!!!

 

這首歌是在講述一對男女分手後各有了新歡

但心思完全都沒有放在新歡身上

而是滿腦子還在想著前任的所有事

多麼後悔和彼此分手之類的事情

 

覺得聽完蠻洗腦的

而且兩個人的聲音好搭喔

VANESSA的歌聲真得超好聽的

再來回憶一下歌舞青春好了

 

真的超喜歡後面這個結尾啦!!!

好吧,那已下就廢話不多說了啦~~

+=+=+=+=+=+=+=+=+

 

 

Shawn Hook - Reminding Me ft. Vanessa Hudgens

 

 

 

 

[Chorus]

 

 

She keeps reminding me
她總是提醒著我
That you're still gone
你早已離開
And I'm still lonely
我仍舊孤單一人
He keeps reminding me
他總是提醒著我
How good it was
從前是如此美好
When we were crazy
我們瘋狂的愛著彼此

 

 

[Verse 1]

 

 

Wine, she's spitting out the wine
紅葡萄酒 她吐出來的葡萄酒
I forgot you left behind
我忘了這是你留下的
Our favorite cherry red
我們最喜歡的櫻桃紅
Oh, love, I know this isn't love
喔 親愛的 我知道這不是愛
'Cause I'm still thinking of you
因為我還滿腦子都是你
While she's getting undressed
當她退去衣裳時
I never should have left
我後悔我的決定

 

 

[Chorus]

 

 

She keeps reminding me
她總是提醒著我
That you're still gone
你還是離開了
And I'm still lonely
我仍舊孤單一人
He keeps reminding me
他總是提醒著我
How good it was
從前是如此美好
When we were crazy
我們瘋狂的愛著彼此

 

 

[Post-Chorus]

 

 

In lo-ove
在愛裡
Lo-ove
愛情
She keeps reminding me
她總是提醒著我
How good it wa-as
從前是多麼美好
Wa-as
從前的我們
She keeps reminding me
她總是提醒著我

 

 

[Verse 2]

 

 

Nights, I miss the faded nights
夜晚 我錯過了
Staying out 'til morning light
徹夜不歸直到天亮
Having breakfast in bed
在床上吃早餐
Now he, he's laying in the sheets
現在 他正躺在那床單上
The ones you bought for me
你買給我的那張床單
All tangled in a mess
這段糾纏混亂的感情
It should be you instead
這應該是屬於你的

 

 

[Chorus]

 

 

He keeps reminding me
他總是提醒著我
That you're still gone
你還是離開了
And I'm still lonely
我仍舊孤單一人
He keeps reminding me
他總是提醒著我
How good it was
從前是如此美好
When we were crazy
我們瘋狂的愛著彼此

 

 


[Post-Chorus]

 

 

In lo-ove
在愛裡
Lo-ove
愛情
He keeps reminding me
他總是提醒著我
How good it wa-as
從前是多麼美好
Wa-as
從前的我們
He keeps reminding me
他總是提醒著我

 

 

[Bridge]

 

 

Well, I'm tryna' forget you
好吧 我試著去忘掉你
With every day
用盡我的每一天
But I'm still hanging onto
但我還是無法忘記
The memories that you left
你留下的回憶
I deleted your number
刪除你的手機號碼
With every text
和所有的簡訊
I'm still tryna' forget you
我依然試圖去忘記你
Forget you
忘記你

 

 

[Chorus]

 

 

She keeps reminding me
她總是提醒著我
That you're still gone
你還是離開了
And I'm still lonely
我仍舊孤單一人
He keeps reminding me
他總是提醒著我
How good it was
從前是如此美好
When we were crazy
我們瘋狂的愛著彼此

 

 

[Chorus]

 

 

She keeps reminding me
她總是提醒著我
That you're still gone
你還是離開了
And I'm still lonely
我仍舊孤單一人
He keeps reminding me
他總是提醒著我
How good it was
從前是如此美好
When we were crazy
我們瘋狂的愛著彼此

 

 

[Post-Chorus]

 

 

In lo-ove
在愛裡
Lo-ove
愛情
She keeps reminding me
她總是提醒著我
How good it wa-as
從前是多麼美好
Wa-as
從前的我們
She keeps reminding me
她總是提醒著我

 

 

[Outro]

 

 

Wine, she's spitting out the wine
紅葡萄酒 她吐出的葡萄酒
I forgot you left behind
我忘了是你留下的

 

 

 

 

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()