Celine-Dion-Ashes-CDQ  

 

 

好期待呀~終於<死侍2>要上映了!!!!!

這次原聲帶真的很大牌ㄟ,竟然請到席琳狄翁來演唱

但mv真的是有夠搞怪的啦

真的是充斥著滿滿的死侍風格啊

到時候是一定要去看的啊~

Celine-Dion-Ashes-video-1525360188-640x423  

 

 

 

[Verse 1]


What's left to say?
還須說什麼
These prayers ain't working anymore
再多的祈禱也沒有用
Every word shot down in flames
每個說詞都被盡火焰燃盡
What's left to do with these broken pieces on the floor?
這些殘破的碎片還代表什麼
I'm losing my voice calling on you
我無法再呼喚你

 

[Pre-Chorus]


'Cause I've been shaking
因為我一直顫抖著
I've been bending backwards till I'm broke
我會盡我所能   直到殘破不堪
Watching all these dreams go up in smoke
眼睜睜看著夢想變一場空

 

[Chorus]


Let beauty come out of ashes
讓美麗死灰復燃
Let beauty come out of ashes
讓美麗死灰復燃
And when I pray to God all I ask is
每次都向上帝祈禱
Can beauty come out of ashes?
能讓美麗重回我身上嗎

 

[Verse 2]


Can you use these tears to put out the fires in my soul?
你能讓淚水撲滅我心裡的大火嗎
'Cause I need you here, woah
因為我需要你的陪伴

 

[Pre-Chorus]


'Cause I've been shaking
因為我一直顫抖著
I've been bending backwards till I'm broke
我會盡我所能   直到殘破不堪
Watching all these dreams go up in smoke
眼睜睜看著夢想變一場空

 

[Chorus]


Let beauty come out of ashes
讓美麗死灰燼復燃
Let beauty come out of ashes
讓美麗死灰燼復燃
And when I pray to God all I ask is
每次都向上帝祈禱
Can beauty come out of ashes?
能讓美麗重回我身上嗎

 

[Outro]


Can beauty come out of ashes?
能讓美麗重回我身上嗎

 

 

 

-- 不負責任翻譯   歡迎糾正   歡迎取用(需註明或留言告知) --

arrow
arrow

    Vien 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()